Hopp til hovedinnholdet

Hagemøbler

Bestilling av hagemøbler sendes hjem til deg direkte fra våre leverandører. Under vil du finne mer informasjon om levering, bytte, retur, reklamasjoner, reservedeler og monteringsinstruksjoner.

Levering av hagemøbler
Ordre med større hagemøbler sendes med Postnord direkte fra våre leverandører, leveringstid er ca 4  -  6 virkedager. Etter at din ordre er sendt fra oss vil du motta informasjon om din forsendelse pr mail eller i postnord sin app. Her vil du ha mulighet til å avtale nærmere tid for levering.

Postnord leverer vanligvis mellom 08:00 og 16:00 avhengig av leveringsadresse. Fraktkostnad er 790,-

Ordre som sendes fra ulike lager           
Dersom du har en ordre som inneholder både hagemøbler samt interiør og/eller kjøkkenartikler blir disse sendt fra lokasjoner. Du vil dermed få ordren din levert med to ulike fraktalternativer og forsendelsesdatoer.

Retur av hagemøbler
For retur av store hagemøbler kan du ikke benytte returportalen. Vennligst kontakt kundeservice for å opprette en retur. Denne type returer inngår ikke i gratis retur for klubbmedlemmer og 790,- blir automatisk trukket i fra ditt refunderte beløp. For å opprette retur sender du mail til kundeservice@tilbords.no.

Reklamasjon
Ønsker du å melde inn en reklamasjon på dine hagemøbler sender du en mail til kundeservice@tilbords.no. Legg ved ordrenummer eller kvittering samt beskrivelse av feilen og gjerne bilder. Det er viktig at varene ikke sendes i retur uten at du først har vært i kontakt med oss.

Transportskade eller manglende levering?
Har du mottatt feil vare, eller har varene har fått en skade under transport? Send oss en epost med bilde av feilen og ordrenummer innen rimelig tid og senest en uke eller at varene ble levert til deg, så hjelper vi deg videre.

Reservedeler
Mangler det en skrue eller har du behov for andre reservedeler kontakter du kundeservice på kundeservice@tilbords.no så hjelper vi så langt som mulig.

Tilbake
Velg butikk

Hent og betal i din lokale butikk. Du får en SMS når bestillingen er klar for henting.

Beklager, geolokasjon ikke tilgjengelig.

Klikk & Hent-ordre kan bare bestilles til én butikk - hvis du ønsker å bytte butikk må du tømme handlekurv og starte på nytt.