Nettbutikken vår benytter cookies (klikk for å lese mer). Vi er pliktig å informere deg om dette, og du kan fortsette å bruke nettsiden som normalt. Alternativt må du deaktivere bruk av cookies på dine enheter. Ok, jeg skjønner

Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på våre mest stilte spørsmål.

Hva er fraktprisen i nettbutikken?
Din ordre sendes fraktfritt ved ordre over kr 598,- ved valg av klimanøytral servicepakke. Ellers belastes kr. 59.
Levering på døren koster 79,- og ønsker du ekspresslevering koster dette 499,-

Hvor mange dager tar det før jeg får varene jeg har bestilt i nettbutikken?
Vi behandler din ordre så snart som mulig, og innen 1-4 arbeidsdager. Ved valg av servicepakken med Bring/Posten er leveringstiden mellom 2-7 arbeidsdager, avhengig av hvor i landet du bor. Alle våre pakker blir sendt fra Stavanger.

Ved større kampanjer kan leveringstiden forlenges med 1-2 dager.

Kan jeg handle i nettbuttiken og sende min ordre till min nærmeste Tilbords-butikk?
Ja det kan du! Send til butikk innebærer at vi sender din ordre til en valgt Tilbords-butikk, uten fraktkostnader. Pakken sendes med PostNord. Varene pakkes på vårt nettlager, og ved ankomst i butikk må ordren hentes innen 7 dager. Vi kan dessverre ikke endre utleveringssted etter at din ordre er bestilt, men via PostNord har du mulighet til å endre utleveringssted mot en kostnad. (2-5 dager levering) Gjelder nå kun i utvalgte Tilbords-butikker, men snart kan du gjøre det i alle våre butikker.

Følgende butikker tilbyr Send til butikk: Amanda Haugesund, Bergen Storsenter, Borg, Bremnes, Bryn, Byporten, Fornebu, Førde, Galleriet, Gol, Gulskogen, Herbarium, Horisont, Jærhagen, Jessheim, Kanebogen, Kilden, Kvadrat, Lagunen, M44, Madla, Majorstuen, Metro, Oasen, Rosendal, Sandvika, Sartor, Ski, Stord, Storo, Strømmen, Tveita, Åkrehamn, Årnes, Åsane, Østfoldhallen.

Hvorfor får jeg ikke medlemspris når jeg forsøker å bestille?
For å få medlemspris på varer du legger i handlekurven må du være innlogget som medlem. Er du innlogget, men får allikevel ikke medlemspris? Sjekk da under min side og konto, at du har huket av for å være klubbmedlem.

Jeg har mottatt en vare som er knust/ skadet, hva gjør jeg?
Knuste og ødelagte varer under transport kan byttes i våre butikker, ta med din kvittering og ordrebekreftelse. 
Ønsker du at vi sender deg ny vare? Send oss bilde av den ødelagte varen sammen med ditt ordrenummer, så sender vi deg ny vare. Send ikke en ødelagt vare i retur før du har kontaktet kundeservice, kundeservice@tilbords.no

Hvordan kan jeg melde meg ut som medlem?
Send en mail til oss på kundeservice@tilbords.no eller en chat, så fikser vi.

Hvordan melder jeg meg inn som medlem?
Dette kan du gjøre direkte i alle våre butikker, eller på vår nettside www.tilbords.no/kundeklubb/registrering

Hvorfor får jeg ikke medlemspris når jeg forsøker å bestille?
For å få medlemspris på varer du legger i handlekurven må du være innlogget som medlem.

Jeg greier ikke logge på og prøver å bestille nytt passord, men det går ikke. Kan dere hjelpe?
Send mail til oss på kundeservice@tilbords.no eller chat med oss, så fikser vi dette for deg. Husk å sjekke at du logger inn med korrekte opplysninger, og sjekk gjerne om mail med nytt passord kan ha havet i søppelposten din.

Hvorfor får jeg ikke ordrebekreftelse?
Dessverre har flere mailservere strengt spamfilter, dette fører til at enkelte e-poster fra ikke kommer gjennom til mottaker. Mottar du ikke din ordrebekreftelse kan dette være tilfelle. Du vil alltid finne din ordre ved å logge inn på Min side. 

Kan jeg sjekke status på ordren jeg har gjort i nettbutikken?
Logg deg inn på Min Side, så finner du status på din ordre under Mine Kjøp.

Hvor lang bytterett har jeg på varer jeg har kjøpt?
Vi har åpent kjøp og bytterett i 30 dager - med kvittering får du pengene igjen, ellers er det tilgodelapp som gjelder. Varen må være ubrukt og i original emballasje.

Kan jeg bytte gaver jeg har fått fra dere?
Gaver du har fått fra Tilbords kan byttes i alle våre butikker mot byttelapp/kvittering, uansett hvilken Tilbords-butikk de er kjøpt i.

Har en reklamasjon på en vare, hva gjør jeg?
All reklamasjon må tas med en av våre butikker, de vil kunne gi deg et svar, eventuelt registrere dette som en reklamasjon osv.
Vennligst ta kontakt med din nærmeste Tilbords-butikk, så vil de kunne hjelpe deg videre. Oversikt over alle våre butikker, med kontaktinfo finner du på www.tilbords.no/butikker

Kan jeg bytte en vare som er kjøpt i nettbutikken?
Varen kan returneres eller byttes i alle av våre butikker.
Om du ønsker å benytte deg av angreretten og sende denne tilbake til oss så dekker du selv returportoen på dette.
Angrerettskjema har du mottatt på e-post sammen med din ordrebekreftelse, du kan også laste skjemaet ned her.

Kan jeg endre min bestilling?
Etter at din ordre er bekreftet, kan den dessverre ikke endres.
Dersom din ordre ikke er under pakking eller sendt fra oss, kan vi gjerne kansellere din ordre, slik at du kan legge inn en ny bestilling.

Jeg har registrert feil leveringsadresse, hva gjør jeg?
Så fremt din ordre ikke er sendt fra oss, kan vi notere ny adresse i din bestilling.
Når din ordre er sendt fra oss kan vi dessverre ikke endre din adresse. Men vi kan via Posten/ Bring hjelpe deg med å endre din adresse, mot et gebyr på kr. 190,-.

Jeg har ikke et brukernavn, jeg er kun registrert med sms, hvordan kan jeg da handle på nettsiden?
Om du kun har registrert deg som sms medlem hos oss, må du registrere en ny bruker slik at du kan logge deg inn med din e-post adresse.

Kan jeg bruke gavekort og tilgodelapp i nettbutikken?
Nei, dessverre, gavekort og tilgodelapper kan kun benyttes i våre butikker. Oversikt over våre butikker finner du her: www.tilbords.no/butikker

Hva skjer om jeg ikke henter pakken på postkontoret?
Det å ikke hente ut pakken er ikke det samme som å benytte seg av angreretten. En pakke som forblir uavhentet på postkontoret vil bli sendt i retur til oss etter 14. dager. Når vi mottar returen krediterer vi denne, med unntak av returgebyr på kr. 79,-.

Har en reklamasjon på en vare, hva gjør jeg?
All reklamasjon må tas med en av våre butikker, så vil de kunne gi deg et svar, registrere som reklamasjon osv. Vennligst ta kontakt med din nærmeste Tilbords butikk, så vil de kunne hjelpe deg videre. Oversikt over alle våre butikker, med kontaktinfo finner du på https://www.tilbords.no/butikker/

Tilbake

Velg butikk

Finn nærmeste butikk

Beklager, geolokasjon ikke tilgjengelig.

Klikk & Hent-ordre kan bare bestilles til én butikk - hvis du ønsker å bytte butikk må du tømme handlekurv og starte på nytt.