Hopp til hovedinnholdet

Ofte stilte spørsmål

Her finner du svar på våre mest stilte spørsmål.

Hvorfor får jeg ikke medlemspris når jeg forsøker å bestille?
For å få medlemspris på varer du legger i handlekurven må du være innlogget som medlem. Er du innlogget, men får allikevel ikke medlemspris? Sjekk da under min side og konto, at du har huket av for å være klubbmedlem og godtatt våre betingelser.

Hvordan leveres ordren min og hva koster det?
Les mer om våre fraktalternativer, leveringstid og fraktkostnader her: https://www.tilbords.no/kundeservice/frakt-levering-og-klikk-hent/

Hvor mange dager tar det før jeg får varene jeg har bestilt i nettbutikken?
Vi behandler din ordre så snart som mulig, levering kan ta opptil 5 virkedager avhengig av hvilket land du bor i. Alle våre pakker blir sendt fra Stavanger. Ved større kampanjer kan leveringstiden forlenges med 1-2 dager.

Levering på dør
Har du bestilt levering på dør? Merk at det kan være avvik på enkelte postnummer mtp. leveringstidspunkt. Bring leverer hjem på kveldstid 17-21 i byer og tettsteder, og mellom 08-17 til øvrige steder.

Flere forsendelser
For at vi skal få sendt din ordre så raskt som mulig, sendes enkelte av varene i leverandørens originale forpakning. Dette kan medføre at din ordre kommer i flere forsendelser. Vi anbefaler deg å laste ned Posten/ Postnord appen, for best oversikt over forsendelsene som er på vei til deg.

Jeg ønsker å bestille hagemøbler, hvordan går jeg frem? 
Alt du trenger å vite om bestilling og levering finner du her.

Kan jeg handle i nettbuttiken og sende min ordre til min nærmeste Tilbords-butikk? (Fraktalternativet er ikke tilgjengelig for øyeblikket)
Ja det kan du! Send til butikk innebærer at vi sender din ordre til en valgt Tilbords-butikk. Pakken sendes med PostNord. Varene pakkes på vårt nettlager, og ved ankomst i butikk må ordren hentes innen 7 dager. Vi kan dessverre ikke endre utleveringssted etter at din ordre er bestilt, men via PostNord har du mulighet til å endre utleveringssted mot en kostnad, men via PostNord har du mulighet til å endre utleveringssted mot en kostnad.

Jeg har mottatt en vare som er knust/ skadet, hva gjør jeg?
Knuste og ødelagte varer under transport kan byttes i våre butikker, ta med din kvittering og ordrebekreftelse. 
Ønsker du at vi sender deg ny vare? Send oss bilde av den ødelagte varen sammen med ditt ordrenummer, så sender vi deg ny vare. Send ikke en ødelagt vare i retur før du har kontaktet kundeservice, kundeservice@tilbords.no.

Jeg har ikke fått alt jeg bestilte
For at vi skal få sendt din ordre så raskt som mulig, sendes enkelte av varene i leverandørens originale forpakning. Dette kan medføre at din ordre kommer i flere forsendelser. Vi anbefaler deg å laste ned Posten/ Postnord-appen, for best oversikt over forsendelsene som er på vei til deg.

Varen er utsolgt, er det likevel mulig å legge inn en ordre?
Dessverre kan vi ikke ta i mot bestilling på varer som ikke er på lager.

Byttelapp
Du kan selv skrive ut byttelapp via min side/ kjøp. Byttelappen finner du også i appen. Byttelappen blir tilgjengelig når du har hentet din ordre. Du kan bytte varer i alle våre butikker.

Hvordan kan jeg melde meg ut som medlem?
Send en mail til oss på kundeservice@tilbords.no eller en chat, så fikser vi.

Hvordan melder jeg meg inn som medlem?
Dette kan du gjøre direkte i alle våre butikker, eller på vår nettside www.tilbords.no/kundeklubb/registrering

Jeg greier ikke logge på og prøver å bestille nytt passord, men det går ikke. Kan dere hjelpe? Forsøk å logge inn med SMS her: https://www.tilbords.no/smslogin. Får du fortsatt ikke logget inn send oss en mail til kundeservice@tilbords.no eller chat med oss, så fikser vi dette for deg. Husk å sjekke at du logger inn med korrekte opplysninger, og sjekk gjerne om mail med nytt passord kan ha havet i søppelposten din.

Hvorfor får jeg ikke ordrebekreftelse?
Dessverre har flere mailservere strengt spamfilter, dette fører til at enkelte e-poster fra ikke kommer gjennom til mottaker. Mottar du ikke din ordrebekreftelse kan dette være tilfelle. Du vil alltid finne din ordre ved å logge inn på Min side. 

Kan jeg sjekke status på ordren jeg har gjort i nettbutikken?
Logg deg inn på Min Side, så finner du status på din ordre under Mine Kjøp.

Hvor lang bytterett har jeg på varer jeg har kjøpt?
Vi har åpent kjøp og bytterett i 30 dager - med kvittering får du pengene igjen, ellers er det tilgodelapp som gjelder. Varen må være ubrukt og i original emballasje. 

Kan jeg bytte gaver jeg har fått fra dere?
Gaver du har fått fra Tilbords kan byttes i alle våre butikker mot byttelapp/kvittering, uansett hvilken Tilbords-butikk de er kjøpt i.

Har en reklamasjon på en vare, hva gjør jeg?
All reklamasjon må tas med en av våre butikker, de vil kunne gi deg et svar, eventuelt registrere dette som en reklamasjon osv.
Vennligst ta kontakt med din nærmeste Tilbords-butikk, så vil de kunne hjelpe deg videre. Oversikt over alle våre butikker, med kontaktinfo finner du på www.tilbords.no/butikker

Kan jeg bytte en vare som er kjøpt i nettbutikken?
Varen kan returneres eller byttes i alle av våre butikker. Om du ønsker å benytte deg av angreretten og sende denne tilbake til oss så dekker du selv returportalen på dette. Retur er gratis for medlemmer av kundeklubben.
Angrerettskjema har du mottatt på e-post sammen med din ordrebekreftelse, du kan også laste skjemaet ned her.

Kan jeg endre min bestilling?
Etter at din ordre er bekreftet, kan den dessverre ikke endres.
Dersom din ordre ikke er under pakking eller sendt fra oss, kan vi gjerne kansellere din ordre, slik at du kan legge inn en ny bestilling.

Jeg har registrert feil leveringsadresse, hva gjør jeg?
Så fremt din ordre ikke er sendt fra oss, kan vi registrere ny adresse i din bestilling.
Når din ordre er sendt fra oss kan vi dessverre ikke endre din adresse. Men vi kan via Posten/ Bring hjelpe deg med å endre din adresse, mot et gebyr på kr. 220,-.

Jeg har ikke et brukernavn, jeg er kun registrert med sms, hvordan kan jeg da handle på nettsiden?
Om du kun har registrert deg som sms medlem hos oss, kan du sende oss en mail til kundeservice@tilbords.no med ditt mobilnummer oppdaterer vi din bruker. 

Kan jeg bruke gavekort og tilgodelapp i nettbutikken?
Gavekort utstedt etter 2022 kan brukes i vår nettbutikk. Dessverre må tilgodelapper benyttes i en av våre butikker, men butikken kan hjelpe deg med å bestille varer som kun er tilgjengelige i nettbutikken. Oversikt over våre butikker finner du her: www.tilbords.no/butikker.

Hvordan kan jeg returnere varer til nettbutikken?
Har du bestilt varer i nettbutikken som du ikke ønsker å beholde kan du enkelt opprette en retur her, eller du kan returnere til en av våre butikker. Vi har alltid 30 dagers åpent kjøp hos oss.

Tilbake
Velg butikk

Hent og betal i din lokale butikk. Du får en SMS når bestillingen er klar for henting.

Beklager, geolokasjon ikke tilgjengelig.

Klikk & Hent-ordre kan bare bestilles til én butikk - hvis du ønsker å bytte butikk må du tømme handlekurv og starte på nytt.