Før du oppretter din retur
Emballasje
Ved retur til nettbutikken må produktet returneres forsvarlig og med hel og uskadet orignalemballasje. Du må ikke teipe eller lime noe direkte på produktets originalemballasje. Varen må være uskadet og ubrukt ved retur.
Varer som ikke byttes eller returneres
Matvarer, gavekort og spesialbestillinger.
Har du bestilt og betalt varer i butikk?
Da kan du ikke benytte deg av returportalen. Ta gjerne kontakt med butikken du har handlet i.
Har du fått en gave eller vill du benytte deg av byttelapp?
Gaver kan byttes i alle butikker, men kan ikke byttes eller returners i nettbutikken.
Kostnadsfri retur for alle klubbmedlemmer
Vi tilbyr nå gratis retur til alle våre klubbmedlemmer. Merk att returer av store hagemøbler inngår ikke i gratis returer for klubbmedlemmer og 790,- blir automatisk trukket i fra ditt refunderte beløp.
Retur av hagemøbler
For retur av store hagemøbler kan du ikke bruke returportalen. Vennligst kontakt kundeservice for å opprette en retur for hagemøbler. Ved retur sendes all info til kundeservice@tilbords.no.
Åpent kjøp
Falt ikke varen i smak? Fortvil ikke. Hos oss har du 30 dagers åpent kjøp både i våre butikker og på tilbords.no. Varen kan returneres innen 30 dager, da i original emballasje og i samme stand som da du fikk den.
Feil vare mottatt eller skadet ved levering
Hvis du mot formodning har mottatt feil varer eller varene dine har blitt skadet under transporten til deg, ønsker vi at du sender oss en mail til kundeservice@tilbords.no.Vi trenger da ditt ordrenummer, bilde av feilen/ skaden. Så vil vi hjelpe deg videre via mail.
Refundering
Tilbakeføring av kjøpesum avhenger av betalingsmetoden du valgte ved bestilling av ordren.
Reklamasjon
Om du mot formodning har problemer med dine varer, så send oss så mye informasjon som mulig om varen, feilen, ordrenummer eller kvitteringen, så hjelper vi deg. Har du problemer med et elektrisk produkt trenger vi tilleggsinformasjon for å kunne hjelpe deg. Vi trenger en beskrivelse av feilen, bilder eller video, og bilde av typeskiltet. Typeskiltet er et klistremerke med produktets serienummer som vanligvis er plassert under produktet. MERK at du ikke kan sende en reklamasjon i retur selv uten å ha vært i kontakt med kundeservice. Ved reklamasjon send oss all info til kundeservice@tilbords.no
Glass- og tallerkengaranti for klubbmedlemmer
Som medlem i Tilbords kundeklubb har du 2 års glass- og tallerkengaranti. Bruksmerker må du jo regne med. Men skulle uhellet være ute, får du som er klubbmedlem varen erstattet, så lenge det ble kjøpt for mindre enn 2 år siden og forutsetter at vi fortsatt har varen i sortiment og at glasset har stett. Garantien gjelder enten det er snakk om et lite skår, eller om hele varen gikk i tusen knas. Send oss bilde av den ødelagte varen til kundeservice@tilbords.no, sammen med ditt ordrenummer så sender vi deg en ny vare.
Er varen kjøpt i butikk ta den med til din lokale Tilbords-butikk.
Tilbake