Om returer

Hos oss har du 30 dagers åpent kjøp. Ble du ikke helt fornøyd med dine mottatte varer kan du enkelt og greit opprette en retur her.

Før du oppretter din retur

Emballasje
Returner alle varer med originalemballasje og pakk inn produktet slik at produktets originalemballasje ikke blir skadet. Du må ikke teipe eller lime noe direkte på produktets originalemballasje. Du må sørge for forsvarlig emballasje. Varen må være uskadet, ubrukt og i original emballasje.

Varer som ikke byttes eller returneres
Matvarer, gavekort og spesialbestillinger.

Har du bestilt og betalt varer i butikk?
Da kan du ikke benytte deg av returportalen. Ta gjerne kontakt med butikken du har handlet i.

Har du fått en gave eller vill du benytte deg av byttelapp?
Gaver kan byttes i alle butikker, men kan ikke byttes eller returners i nettbutikken.

Kostnadsfri retur for alle klubbmedlemmer
Vi tilbyr nå gratis retur til alle våre klubbmedlemmer. Merk att returer av store hagemøbler inngår ikke i gratis returer for klubbmedlemmer og 790,- blir automatisk trukket i fra ditt refunderte beløp. 

Retur av hagemøbler 
For retur av store hagemøbler kan du ikke bruke returportalen. Vennligst kontakt kundeservice for å opprette en retur for hagemøbler.  Ved retur sendes all info til kundeservice@tilbords.no.

Angrer kjøp
Falt ikke varen i smak? Fortvil ikke. Hos oss har du 30 dagers åpent kjøp både i våre butikker og tilbords.no. Varen kan returneres innen 30 dager, da i original emballasje og i samme stand som da du fikk den.

Feil vare mottatt eller skadet ved levering
Hvis du mot formodning har mottatt feil varer eller varene dine har blitt skadet under transporten til deg, ønsker vi at du sender oss en mail til kundeservice@tilbords.no.Vi trenger da ditt ordrenummer, bilde av feilen/ skaden. Så vil vi hjelpe deg videre via mail.

Refundering
Tilbakeføring av kjøpesum avhenger av betalingsmetoden du valgte for å betale for ordren.

Reklamasjon
Om du mot formodning har problemer med dine varer, så send oss så mye informasjon som mulig om varen, feilen, ordrenummer eller kvitteringen, så hjelper vi deg. Har du problemer med et elektrisk produkt trenger vi tilleggsinformasjon for å kunne hjelpe deg. Vi trenger en beskrivelse av feilen, bilder eller video, og bilde av typeskiltet. Typeskiltet er et klistremerke med produktets serienummer som vanligvis er plassert under produktet. MERK at du ikke kan sende en reklamasjon i retur selv. Uten du må kontakte kundeservice for videre hjelp.Ved reklamasjon send oss all info til kundeservice@tilbords.no

Glass- og tallerkengaranti for klubbmedlemmer
Som medlem i Tilbords kundeklubb har du 2 års glass- og tallerkengaranti. Bruksmerker må du jo regne med. Men skulle uhellet være ute, får du som er klubbmedlem varen erstattet, så lenge det ble kjøpt for mindre enn 2 år siden og forutsetter at vi fortsatt har varen i sortiment. Garantien gjelder enten det er snakk om et lite skår, eller om hele varen gikk i tusen knas. Send oss bilde av den ødelagte varen til kundeservice@tilbords.no, sammen med ditt ordrenummer så sender vi deg en ny vare.

Er varen kjøpt i butikk ta den med til din lokale Tilbords-butikk.

Tilbake
Velg butikk

Hent og betal i din lokale Tilbords-butikk 1 time etter bestilling i butikkens åpningstider. Du får en SMS når bestillingen er klar for henting.

Finn nærmeste butikk

Beklager, geolokasjon ikke tilgjengelig.

Klikk & Hent-ordre kan bare bestilles til én butikk - hvis du ønsker å bytte butikk må du tømme handlekurv og starte på nytt.