Bytte, retur og reklamasjon
Vi har 30 dagers åpent kjøp uansett om du har handlet i en av butikkene våre, eller på tilbords.no.
Når du har handlet i butikk
For å bytte en vare som er kjøpt i en av våre butikker tar du med varen sammen med byttelapp eller kvittering til butikken. Ønsker du å benytte deg av Åpent kjøp må du ha kvitteringen for kjøpet. Dette gjelder også webordre, som er bestilt og betalt i butikk, men sendt fra nettbutikken. Vi har alltid 30 dagers bytte- og returfrist. Det er viktig at varen er uskadet og ubrukt, med originalemballasje intakt. Noen få varer kan ikke byttes eller leveres tilbake – dette gjelder matvarer, gavekort og spesialbestillinger.
Når du har handlet på tilbords.no
Varer du har handlet i nettbutikken, returneres ved hjelp av vår returportal. Dette koster kr 79,- (NB! Gratis for alle klubbmedlemmer!) og gjøres på denne måten:
1. Registrer din retur i portalen og motta QR-kode
2. Ta med varen og QR-koden til ditt lokale postkontor eller Post i butikk, så får du returseddel der.
Les mer om returer og opprett en her!
Retur av hagemøbler
For retur av store hagemøbler kan du ikke bruke returportalen. Vennligst kontakt kundeservice for å opprette en retur for hagemøbler. Denne type returer inngår ikke i gratis retur for klubbmedlemmer og 790,- blir automatisk trukket i fra ditt refunderte beløp. Ved retur sendes all info til kundeservice@tilbords.no.
Byttelapp hos Tilbords
Det er ikke alltid så lett å vite hva folk ønsker seg, derfor kan du alltid be om byttelapp når du handler gaver hos oss. På tilbords.no finner du byttelappen på Min side – den aktiveres så snart vi har sendt varen fra lageret vårt. Du som har fått en gave med byttelapp, kan bytte den i alle våre butikker. Gaver kan dessverre ikke byttes eller returneres til nettbutikken.
Dersom du vil reklamere på en vare
Heldigvis hører det til sjeldenhetene, men skulle du oppleve et problem med en vare kjøpt hos Tilbords, kan du kontakte kundeservice for hjelp og reklamasjon. For å kunne gi best mulig service, trenger vi informasjon om varen, hva slags feil du opplever, og kvittering eller ordrenummer. Send oss gjerne bilde eller video! Er det et elektrisk produkt du opplever feil med? Da trenger vi i tillegg et bilde av typeskiltet med produktets serienummer – dette er som regel plassert på undersiden av produktet.
Viktig! Ikke send oss produktet i retur ved reklamasjon! Ta kontakt med kundeservice@tilbords.no så hjelper vi deg derfra.
Har du fått en feilsendt eller skadet vare fra oss?
Send ordrenummer, samt bilde av feilvare og/eller skade, til kundeservice@tilbords.no, så hjelper vi deg!
Tilbake