Nettbutikken vår benytter cookies (klikk for å lese mer). Vi er pliktig å informere deg om dette, og du kan fortsette å bruke nettsiden som normalt. Alternativt må du deaktivere bruk av cookies på dine enheter. Ok, jeg skjønner

Retur og reklamasjon

Vi har 30 dagers åpent kjøp uansett om du har handlet i en av butikkene våre, eller på tilbords.no

Når du har handlet i butikk

For å levere tilbake eller bytte en vare kjøpt i butikk, tar du med deg varen eller varene sammen med originalkvitteringen. Det er viktig at varen er uskadet og ubrukt, med original emballasje intakt. Noen få varer kan ikke byttes eller leveres tilbake – dette gjelder matvarer, gavekort og spesialbestillinger.

Når du har handlet på tilbords.no

Varer du har handlet i nettbutikken, returneres ved hjelp av vår returportal. Dette koster kr 79,- (NB! Gratis for alle klubbmedlemmer!) og gjøres på denne måten:

1. Registrer din retur i portalen og motta QR-kode

2. Ta med varen og QR-koden til ditt lokale postkontor eller Post i butikk, så får du returseddel der.

Les mer om returer og opprett en her!

Byttelapp hos Tilbords

Det er ikke alltid så lett å vite hva folk ønsker seg, derfor kan du alltid be om byttelapp når du handler gaver hos oss. På tilbords.no finner du byttelappen på Min side – den aktiveres så snart vi har sendt varen fra lageret vårt. Du som har fått en gave med byttelapp, kan bytte den i alle våre butikker. Gaver kan dessverre ikke byttes eller returneres til nettbutikken.

14 dagers angrerett

Alle kjøp på tilbords.no omfattes av Angrerettloven. Dette betyr at du senest innen 14 dager etter at du har mottatt en vare fa oss, kan angre på kjøpet ditt. For at angreretten skal gjelde må:

  • varen sendes tilbake til oss i originalemballasje, i samme stand og mengde som da du mottok den
  • varen sendes i retur innen 14 dager, sammen med angrerettskjema og vedlagt returseddel
  • du som avsender ta risikoen for transporten tilbake til oss og en returkostnad på kr 79,- (NB! Gratis for klubbmedlemmer!)

Etter at vi har mottatt varen sørger vi for tilbakebetaling senest innen 14 dager. Det er dessverre ikke angrerett på gavekort eller matvarer. Angrerettskjema finner du her.

Dersom du vil reklamere på en vare

Heldigvis hører det til sjeldenhetene, men skulle du oppleve et problem med en vare kjøpt hos Tilbords, kan du kontakte kundeservice for hjelp og reklamasjon. For å kunne gi best mulig service, trenger vi informasjon om varen, hva slags feil du opplever, og kvittering eller ordrenummer. Send oss gjerne bilde eller video! Er det et elektrisk produkt du opplever feil med? Da trenger vi i tillegg et bilde av typeskiltet med produktets serienummer – dette er som regel plassert på undersiden av produktet.

Viktig! Ikke send oss produktet i retur ved reklamasjon! Ta kontakt med kundeservice@tilbords.no så hjelper vi deg derfra.

Har du fått en feilsendt eller skadet vare fra oss?

Send ordrenummer, samt bilde av feilvare og/eller skade, til kundeservice@tilbords.no, så hjelper vi deg!

Tilbake
Velg butikk

Hent og betal i din lokale Tilbords-butikk 1 time etter bestilling i butikkens åpningstider. Du får en SMS når bestillingen er klar for henting.

Finn nærmeste butikk

Beklager, geolokasjon ikke tilgjengelig.

Klikk & Hent-ordre kan bare bestilles til én butikk - hvis du ønsker å bytte butikk må du tømme handlekurv og starte på nytt.